Mikä ihminen on? Mitä varten olemme olemassa? Nämä filosofiset kysymykset ovat hyvin yleisiä ja niihin on etsitty vastausta tuhansien vuosien ajan. Nyt ajattelin kuitenkin, että jokainen voisi pohtia itseään ja tunnustella, mitä löytyykään oman mielensä pohjalta. Ylenmääräinen miettiminen saattaa johtaa kuitenkin kovaan päänsärkyyn ja pahimmassa tapauksessa et edes löydä vastauksia, sillä joskus jopa pelkän luonteen analysoiminen voi tuottaa tuskaa. Itse olen hyvin ristiriitainen persoona (ainut luonteenpiirteeni, josta olen varma) ja tarvitsen ulkopuolista apua ymmärtääkseni itseäni.

Ystäväni tiesi ratkaisun tähän ongelmaan. Itsestään voi saada asioita selville hyvinkin helposti, sillä netti on keksitty. Siksi päätinkin googlettaa hakusanoilla: "Krisu on". Tehtyäni sen ymmärsin, että tekoni ei ollut missään nimessä turha. Voisi sanoa, että sinä hetkenä kosmistuin (valaistumisen toinen taso). Sain selville hyvin monia mielenkiintoisia asioita, joista vakuuttavammat aion kertoa nyt teille. Tässä ne tulevat:

Krisu on ekonomi sekä insinööri (kuulostaa fiksulta)

Krisu on sen sijaan hyvällä tuulella (ainahan minä)

Krisu on mun kulta <3 (Olen sun kulta <3)

Krisu on kuulemma muuttunut ihan toisenlaiseksi (Ihmiset muuttuvat)

Krisu on älykkäin ihminen jonka mä tiedän (Totta, älykkäämpää ette löydä)

Krisu on päättänyt hoidella vielä itse laulupuolen ja sortuu saksofoninkin töräyttelyyn (Laulupuolen kyllä hoidan, mutta saksofonista en tiedä)

Krisu on Paras...???  (En ymmärrä noita kysymysmerkkejä tuolla perällä. Tottakai olen paras!)

Krisu on briljantti seuramies, jonka kanssa aika ei käy pitkäksi. (Tuo lause kyllä sopii aivan täydellisesti minulle)

Totuuden nimissä suosittelen samaa temppua kaikille. Pistäkää vain oma nimenne "Krisu"-nimen tilalle, niin onnistutte parhaiten. Toivon nimittäin, että te kaikki saatte tietää enemmän itsestänne ja omasta syväluontoisesta persoonasta (kertokaa minulle tuloksia kommentteihin). Muistakaa kuitenkin lähdekritiikki ja koska plagiointi on väärin, laitoin tänne myös lähdeluettelon:

 www.nikandernet.net/, www.ylioppilaslehti.fi/2003/03/28/viina-kortille/, www.missmix.fi/kommuuni/mmmm/, qpla.blogspot.com/, www2.hs.fi/klik/alkuluku/kotimaiset/faust0110.html, www.noise.fi/levyarvostelut/?id=7037, www.finhockey.fi/palvelut/keskustelu/?num=41243&category_i, uusikurvi.blogspot.com/2007/03/eduskuntavaalit-xp-ennakkonet-laskettu.html

Krisu kiittää ja kannustaa teitä etsimään totuutta.