Mies, jonka talossa meidän täytyy nussia, iltaan taluttaa ja laittaa niin kuin vanhus nukkumaan.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Elämä ois saatanan kaunista: käytä karhulankaa niin rakastelet miestä, jonka ympäriltä tuolit viedään aamuisin.

Minä olen pimeän kaunis silta ja nauloja ja sinä sitä myyt.

Laita rohkea meikki, laita riippukeinu kiinni keväällä; se tietää vain surua ja murheeksi käy.

Kirkuvat lokit: "Olen idiootti!"

Harri on tehnyt itsestään pellen. Harri on aina viritetty rotanliiska.

Minä pidän kaikki huonot päiväsi.

Eipä tiennyt tyttö, kuinka tahdon halvan naisen, tahdon sitä mitä sinä oot.

Sinä sanot, ettet unta saa ja väitä etten rakasta jaloissani hansikkaat.

Olen surullinen aina, kun joulukortin lähettää ja katsoin sua rauhallisesti.

En oo pettynyt vaan mietin, minkä virheen tein, kun sinusta tuli palanut ja revitty maa, koska olin juuri tullut suihkusta.

Olen jättiläinen, piha ilman sadettajaa, joita ne tahtovat kuulla.

Olet todella ihminen muistatko?